Peruuttamisoikeus ei koske rikkinäisiä pakkauksia
Lisävarustetta tilattaessa on tärkeää tietää, mihin puheprosessoriin lisävaruste sopii, jotta se toimii kyseisen puheprosessorin kanssa. Jos tilaat väärän lisävarusteen, peruuttamisoikeutta sovelletaan terveys- ja hygieniasyistä vain, jos tuote on vielä sinetöity.
Mihin puheprosessoriin sinun pitäisi tilata lisävarusteita?
Vertaa ulkonäköä
Aloita katsomalla, miltä eri puheprosessorimme näyttävät, ja vertaa niitä siihen, miltä puheprosessori, johon haluat ostaa lisävarusteita, näyttää:
Cochlear™ Nucleus® -järjestelmä.
Cochlear™ Baha® -järjestelmä
Cochlear™ Osia® -järjestelmä
Tarkista sarjanumero
Jokaiseen puheprosessoriin on painettu sarjanumero, jonka avulla voit tunnistaa, mikä malli se on. Täältä löydät Puheprosessorisi sarjanumeron:
Nucleus® – kaaren alla
Kanso® – mikrofonisuojuksen alla
Baha® – takapuolella tai paristoluukun sisäpuolella.
Osia® – mikrofonisuojuksen alla.
Eri puheprosessoreiden sarjanumerot alkavat aina samoilla 6 numerolla. Vertaa sen puheprosessorin sarjanumeroa, johon lisävarusteen pitäisi sopia, alla olevaan luetteloon:
Cochlear™ Nucleus® -järjestelmä:
101016 – Nucleus 8
101014 – Nucleus 7
101012 & 101011 – Nucleus 6.
101015 – Kanso 2
101013 – Kanso
Cochlear™ Baha® -järjestelmä:
301018 – Baha 7
301017 – Baha 6 Max
301016 & 301014 – Baha 5 Superpower (Baha 5 Superpower).
301015 – Baha 5 Power
301013 – Baha 5
Cochlear™ Osia® -järjestelmä:
11700 – Osia® 2
Etkö ole vielä varma, mihin puheprosessoriin tilaisit lisävarusteita? Ota yhteyttä asiakaspalveluun, niin autamme sinua.