Nucleus Smart-sovellus ja Applen älypuhelin – vianmääritysopas
Apple tekee säännöllisesti päivityksiä iOS-ohjelmistoonsa varmistaakseen, että puhelimien ohjelmisto vastaa viimeisimpiä ominaisuuksia ja tietoturvapäivityksiä, ja korjatakseen olemassa olevia ohjelmistovirheitä. Valitettavasti nämä päivitykset voivat joskus aiheuttaa häiriöitä Bluetooth-protokollaan, joka yhdistää puhelimen ja puheprosessorin. Nämä häiriöt voivat aiheuttaa sen, että Nucleus Smart -sovellus ei enää löydä puheprosessoria tai ääni ei enää välity.
Seuraavassa on ohjeita vianmääritystoimiin, joita voidaan yrittää, jos puheprosessorin ja puhelimen välinen yhteys on katkennut.
Kukin alla olevista vaiheista voi erikseen ratkaista yhteysongelman, joten kokeile aina ennen seuraavaan vaiheeseen siirtymistä, onko ongelma ratkaistu.
Yleiset vianmääritysvaiheet:
Sovellukset: Huomaa, että monien sovellusten samanaikainen avaaminen voi häiritä puhelimen Bluetooth-signaalia ja aiheuttaa puheprosessorin äänen pätkimisen tai katkeamisen. Sulje siksi aina puhelimessa käyttämättömät sovellukset pyyhkäisemällä aloitusnäytössä ylöspäin ja pyyhkäisemällä sitten pois käyttämättömät sovellukset. Jos et onnistu näillä ohjeilla, voit myös kytkeä puhelimen pois päältä ja päälle sulkeaksesi avoinna olevat sovellukset.
Käynnistä uudelleen: Puhelimen sammuttaminen ja käynnistäminen uudelleen voi ratkaista yhteysongelmat.
Vianmäärityksen vaiheet puhelimen asetuksissa vaihe 1/2:
1. Siirry kohtaan ”Asetukset”.
2. Siirry sitten kohtaan ”Yleistä”.
3. Siirry sitten kohtaan ”Päivitys”.
iPhone etsii nyt kaikki saatavilla olevat ohjelmistopäivitykset.
4. > Jos saatavilla on vaihtoehtoja, näet niistä kuvauksen ja mahdollisuuden valita lataamisen ja asentamisen. Lataa uusin päivitys.
Kun päivitykset ovat valmiit, yritä avata Nucleus Smart -sovellus uudelleen nähdäksesi, onko yhteysongelma poistunut.
5. > Jos käytössäsi on uusin saatavilla oleva versio, näyttö on vain musta ja siinä lukee ”IOS on päivitetty”. Jatka tässä tapauksessa seuraavaan vaiheeseen.
Vianmääritysvaiheet puhelimen asetuksissa, vaihe 2/2:
1. Siirry kohtaan ”Asetukset”.
2. Siirry sitten kohtaan ”Esteettömyys”.
3. Siirry sitten kohtaan ”Kuulolaitteet”.
Täällä laitteesi näkyvät, jos ne on yhdistetty; näet ”‘Nimesi’ kuulokojeet”, jonka vieressä on laitteesi puolet. Napauta näitä.
4. Nyt poista yhteys laitteisiin ja lisää ne sitten uudelleen. Siirry sivulla alaspäin, kunnes näet vaihtoehdon ”Unohda tämä kuulokoje”, ja paina sitä. Vahvista haluamasi toiminto näkyviin tulevissa ruuduissa.
5. Kun yhteys on unohtunut, puhelin etsii uudelleen uusia laitteita. Kytke kuulokoje(et) pois päältä, kun puhelin etsii. Kytke laitteet sitten pian sen jälkeen uudelleen päälle. Jos aiot liittää myös kuulokojeen, kytke se ensin päälle ja heti sen jälkeen sisäkorvaistutepuheprosessori.
6. Kun puhelin löytää laitteet ja kysyy, haluatko muodostaa yhteyden, vahvista, että haluat muodostaa yhteyden.
7. Jos yhteysongelma ei ratkea puhelimen asetuksissa olevien ohjeiden avulla, sinun on yritettävä poistaa sovellus ja asentaa se uudelleen. Ohjeet tähän löytyvät alta.
Vianmäärityksen vaiheet Nucleus Smart -sovelluksessa:
1. Pidä sormea alhaalla näytön Nucleus Smart App -symbolilla, kunnes näyttöön tulee luettelo tämän sovelluksen vaihtoehdoista. Valitse vaihtoehto ”Poista sovellus”. Vahvista, että haluat tämän, kun puhelin kysyy.
2. Avaa sovellus nimeltä ”App Store” ja lataa Nucleus Smart App -sovellus uudelleen. Napauta oikeassa alareunassa olevaa pientä symbolia ”Etsi”.
3. Etsi ”Nucleus Smart”. Paina ”Hae”. Jos puhelimesi pyytää sinua kaksoisnapauttamaan sivupainiketta asennusta varten, tee niin.
4. Olet nyt poistanut ja asentanut Nucleus Smart Appin uudelleen. Kun avaat sovelluksen uudelleen, sinua pyydetään kirjautumaan uudelleen. Sovellus vie sinut läpi useita vaiheita kalibroinnin viimeistelemiseksi, mukaan lukien kehotus poistaa kela ja painaa puheprosessorin painiketta. Noudata sovelluksen ohjeita.
Eikö jokin edellä mainituista vaiheista auta? Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin autamme sinua.